האוכלוסיה הערבית

האוכלוסיה הערבית

גם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים

המענה הטלפוני של ער”ן בערבית מיועד לכל אדם באוכלוסיה הערבית בישראל על כל מגזריה לרבות הדרוזי והבדואי המעדיפים לשוחח עם מתנדב שלנו בשפה הערבית. הקו מיועד לכל אדם צעיר כמבוגר, בכל נושא.
אתם יכולים לשוחח איתנו על מחשבות ורגשות שמעסיקים אתכם, על קשרים עם חברים או משפחה, על בית הספר או מקום העבודה, על מצוקות רגשיות, בעיות חברתיות וכל נושא אחר.

העונים לפניות שלכם הם מתנדבי ער”ן דוברי ערבית אשר עברו הכשרה מקצועית לצורך מילוי תפקידם ומקבלים הדרכה שוטפת מאנשי מקצוע.
במידה ואין מתנדב במשמרת שדובר את השפה, ניתן להשאיר טלפון ואנו נחזור אליכם.
מתנדבי ער”ן כאן עבורכם להקשיב לכם, לגלות רגישות לצרכים שלכם ולעשות כמיטב יכולתם על מנת לסייע.

באילו תנאים מתנהלת השיחה? 
הפונים יכולים לשמור על אנונימיות ולבחור את הפרטים שהם רוצים למסור במהלך השיחה. 
המתנדבים נשארים אנונימיים ולא מוסרים לכם פרטים על עצמם או על מתנדבים אחרים. 
מתנדבי ער”ן מחויבים לשמור על השיחה בסודיות ולא להעביר מידע מחוץ לער”ן.
אם אנחנו מעריכים שקיים סיכון לחיי הפונה, נעשה כל מאמץ שבידינו על מנת להציל את חייו.

השיחות אנונימיות לחלוטין ומתקיימות בחיוג חינם למספר 1201  שלוחה 2 או בשירותי האינטרנט (בעברית):

צ’אט אונלייןפורוםפנייה לעזרה במייל או באמצעות מסרוני SMS .

המתנדבים שלנו יקשיבו לכם ויחשבו יחד אתכם על דרכים להתמודד עם הבעיה שתעלו.

Skip to content