תקנון שירותי ער”ן

שירות העזרה הנפשית הראשונה של ער”ן נועד לתת אוזן קשבת ותמיכה נפשית לאנשים החווים ומתמודדים עם מצוקה נפשית.
ניתן לפנות אלינו לתמיכה באמצעות הטלפון, צ’אט, מייל, פורום ומסרוני SMS בכל נושא שמעסיק אתכם.
השירות אינו מוגבל לתחום מסוים של בעיות ומיועד לכל אדם, צעירים ומבוגרים.
השירות של ער”ן אינו טיפול נפשי, אלא סיוע שמטרתו הקשבה, תמיכה והכוונה ראשונית באנונימיות מלאה.
תנאי השירות 
הפונים רשאים לשמור על אנונימיות ולבחור את הפרטים שהם רוצים למסור.
על המתנדבים לשמור על האנונימיות שלהם ושל הפונה והם לא ימסרו פרטים על עצמם או על מתנדבים אחרים, לרבות ימים ושעות התנדבות.
מתנדבי ער”ן מחויבים לשמור על השיחה בסודיות ולא להעביר מידע מחוץ לער”ן.
נתוני השיחות נשמרים ואם הצוות המקצועי יעריך שקיים סיכון לחיי הפונה, אנו נעשה כל מאמץ על מנת להציל את חייו.
יש להתבטא בצורה תרבותית המכבדת את הזולת.  אין להשתמש בביטויים פוגעניים. 
שימוש שכזה בפורום יאלץ אותנו למחוק הודעות המעודדות התנהגויות מזיקות כמו פגיעה עצמית והודעות שיש בהן הסתה למעשים מזיקים.

דברו איתנו – חיוג חינם מכל טלפון 1201
השרות ניתן באמצעות מערך מתנדבי ער”ן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
ניתן להתקשר ללא עלות מכל טלפון נייח ונייד לקו 1201 ולשוחח עם מתנדבי ער”ן באופן אנונימי.
שפות: השירות ניתן בעברית, בערבית וברוסית. בהיעדר מתנדב פנוי הדובר את השפה המבוקשת, ניתן לבחור לנהל את השיחה בעברית, או להשאיר פרטי התקשרות ואנו נחזור לפונה בשפתו.
פנייה לעזרה במייל 
הפניה לעזרה והמענה ניתן באמצעות התכתבות במייל. המענה ישלח תוך 2 ימי עבודה ממועד הפנייה ואל כתובת המייל שממנה נשלחה הפנייה. לתשומת ליבך,
בכדי לקבל תשובה מקיפה מומלץ למלא את טופס הפניה במלואו, ולספק רקע כללי רלוונטי כגון גיל, מצב משפחתי, וכד’ וכן מידע מפורט על המצוקה.
שימו לב: הפניה באמצעות מייל זה הנה בנושאים הקשורים לקבלת סיוע ועזרה ממתנדבי ער”ן. פניות בנושאים כללים לעמותת ער”ן מתבצע דרך טופס צור קשר באתר בעמוד הבית.
הפורום של ער”ן
הפורום משמש כקבוצת תמיכה ודיונים בין אנשים שנמצאים בשלבים שונים של התמודדות עם קושי וכאב נפשי.
פורום ער”ן הוא מרחב מוגן ובטוח בו ניתן לקבל תמיכה נפשית, מצוות ער”ן ומפונים אחרים.
לפניות למנהלת הפורום בנושאים הקשורים לפורום: forumeran@gmail.com
צ’אט אונליין
אתם מוזמנים להיכנס לצא’ט האישי ולשוחח איתנו על מחשבות, רגשות התלבטויות בכל נושא שמעסיק אתכם.
בשל עומס הפניות כיום ניתן לשוחח עם תורן ער”ן פעם אחת ביום.
אנו מבקשים את הבנתכם במקרים שהמענה מתעכב בשל כך, אם אינכם מקבלים מענה תוך זמן קצר אנא כנסו לצא’ט מאוחר יותר. 
הצ’ט פועל בימי א’-ה’– בין השעות 02:00-12:00  ובימי שישי שבת בין השעות 02:00-16:00
פנייה במסרונים SMS
שירות הסיוע באמצעות מסרונים ניתן בימים א’ עד ו’ בין השעות 14:00 – 18:00 
ניתן לשלוח מסרון למספר 076-88444-00.

Skip to content