בער”ן – יש מי שמקשיב לך גם בשפה שלך.
הקו לסיוע נפשי בשפות 3201* אנגלית, רוסית, אמהרית, צרפתית וספרדית.
עמותת ער”ן מרחיבה את שירות הסיוע לעולים חדשים ומשיקה מוקד ייחודי בשפות:
אנגלית, אמהרית, רוסית, צרפתית וספרדית – בקו מיוחד 3201*
עולים רבים מתמודדים במהלך השנים הראשונות עם קשיים ולחצים, אשר עלולים להעיק מבחינה רגשית ולפגוע בתפקוד היומיומי, ניתן להקל את המועקה הרגשית על ידי שיתוף בשפת האם מבין ותומך בקשיים ובלחצים הללו.
אי הוודאות בה אנו חיים מייצרת צורך בכלי התמודדות ותמיכה, אוכלוסיית העולים מתמודדת עם משבר כפול – אתגר ההגירה למדינה חדשה כולל ניתוק ממקורות החוסן הטבעיים והמוכרים והיעדר מעגלי תמיכה משפחתיים וחברתיים.
המשבר כלכלי, לחץ ודחק ברמת המשפחה לצד קשיי השפה, יכולים להגביר את המצוקה הנפשית אותה הם חווים.
על רקע משבר זה יש צורך במתן סיוע נפשי מקצועי, נגיש, דיסקרטי, מותאם שפה ותרבות לציבור שאינו דובר עברית בישראל. לשוחח איתנו ולקבל עזרה נפשית ראשונית בשפה שלהם.
אנו מזמינים אתכם ואתכן, עולים חדשים וותיקים, לפנות אלינו ולשוחח עם המתנדבים שלנועל כל נושא שמעסיק מטריד אתכם.
השיחות מתקיימות בקו הטלפון שמיועד לער”ן בשפות והן אנונימיות לחלוטין.
המתנדבים שלנו יקשיבו לכם ויחשבו יחד אתכם על דרכים להתמודד עם הבעיה שתעלו.
ניתן לפנות אלינו בחיוג חינם למספר 3201*.
ERAN, Israel’s Emotional first aid service, provides a confidential 24-hour hotline, by Phone & Internet, 7 days a week, 365 days a year.